tiistai 19. marraskuuta 2013

Got my piece of marble!

Monissa blogeissa on jo pitkään ollut villitys marmoriin. Ihania marmori-inspiskuvia on vilahdellut blogeissa tiuhaan ja minäkään en ole välttynyt marmorikuumeelta. Monet bloggaajat ovat tehneet ihania marmorilöytöjä kierrätyskeskuksista, kirppareilta tai mummolan kätköistä.

Harmi vain että näillä perillä kirppareita on rajallisesti ja kierrätyskeskuksista en Lapista tiedä yhtäkään. Olen kuitenkin kirppareita kierrellessäni ollut tarkkana josko se ihana marmorinen juustokupu tulisi minuakin vastaan. Mutta ei. Laitoin sitten paikalliselle fb-kirpulle ilmoituksen ja voitteko kuvitella että viime viikolla ystäväni E soitti minulle että vieläkö olen vailla sitä marmorista alustaa? No vielä!  Oli törmänny kirpparilla ollessaan pyörivään marmorialuseen ja oli muistanu mun ilmoituksen fb-kirpulta ja soitti että ostaako mulle sen. No totta mooses!

Ollaan E:n kanssa sisustusheimolaisia ja vinkataan usein toisillemme sisutusjuttuja - ihan mahtavaa, nyt mullakin on se oma pala marmoria:

Marmori löysi paikkansa vessasta ja kannattelee nyt tuoksutikkuja ja mun lempparituoksua.
Kamalaa, kun valoisin aika päivästäkin on kuvaamisen kannalta aika pimeä. Tässä käsittelemätön otos meidän vessan uudesta kattovalaisimesta.


Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Olisi kiva vaihtaa ajatuksia kanssasi.